Autor: RTS

Novi Sad
08.12.2016.
18:55 > 21:01
Kamion jednog novosadskog prevoznika zabio se pre podne u železnički nadvožnjak u Subotici, u pokušaju da prođe ispod njega.
  • Majstor

    15.12.2016 23:22
    Dovoljno je procitati ime firme na kabini i sve ce biti jasno... Euromerkur ili Dunis... ko ih zna, zna o cemu pisem...
  • đokica

    09.12.2016 12:32
    ###
    Zlatno pravilo ,kod svakog nadvožnjaka UVUCI VRAT...uvek sam prošao!?
    Ali u autu...
  • Perica

    09.12.2016 07:45
    Sačuvaj bože
    Treba mu oduzeti dozvolu . Zamisli ti morona. Pa pre 10 godina nije bilo navigacije .Kako se onda vozilo. To nisu vozači tosu slepci.
  • gagins

    09.12.2016 06:10
    Pratio je navigaciju al nije stavio u podesavanjima da je kamion...
  • Deran

    09.12.2016 00:04
    Tako je to kad ljudi hoće da ustede. Posto su kamionske navigacije duplo skuplje od obicnih za auto, jer imaju visinu i tezinu kamiona tako da u mnoge ulice ne mozes da udjes, ljudi koriste obične i eto, ovako prodju
  • cuvar

    08.12.2016 23:12
    Nije imao kamionsku navigaciju...nista neobicno.....
  • Mile

    08.12.2016 21:35
    Profesionalac! Garant je telefonirao. Nije moguce da ne vidi nadvoznjak!
  • gps

    08.12.2016 19:46
    Navigacioni uredjas se slusa a ne gleda (osim ponekad, pri podesavanju, tokom cekanja na raskrsnici i sl.) a i svakako ne moze da bude opravdanje
  • Mozak postoji

    08.12.2016 19:13
    Uključiš navigaciju - isključiš mozak. Da ne navodim sve primere navigacije i sve primere pravljenja selfija.
    Ne znam odakle ljudima toliko poverenje u tehniku, bilo koje vrste i bilo gde i kada.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna